• Przychodnia to przede wszystkim kadra. Jak zmienialiście jakość usług medycznych?

    Przede wszystkim postawiliśmy na zmianę dostępności do usług medycznych zwiększając obsadę lekarską. Dziś zatrudniamy, 27 lekarzy pracujących w gabinetach lekarskich. Współpracujemy z czterema lekarzami w zakresie diagnostyki rtg i usg. Nasze pielęgniarki i położne docierają do każdej potrzebującej osoby. Powiększeniu uległ dział rehabilitacji. W naszym zakładzie działa nowoczesne laboratorium diagnostyczne od lat spełniające rygorystyczne wymogi jakości. Zdecydowane i pozytywne zmiany zaszły w poradni kobiecej. Program szkoleń pracowniczych i doskonalenia zawodowego pozwala nam na profesjonalną pracę z pacjentami. Przykładowo podam, że o 300 procent wzrosła liczba wykonywanych badań diagnostycznych. W ramach poprawy jakości organizujemy wiele ponadstandardowych działań na rzecz pacjentów nieobjętych umowami z NFZ.

    Leave a reply →